---->UWAGA<---- ZMIANA DANYCH FIRMY I NUMERU KONTA OD 1 MAJA 2024R. NOWY NUMER DO PRZELEWÓW: 29 1090 1955 0000 0001 5772 7962
-
ZWROTY I REKLAMACJE
Warunki uznania reklamacji:
- Towar wraca do nas czysty.
- Do paczki musi być dołączony opis wady oraz data zakupu.
- Towar ma być odpowiednio zapakowany do transportu czyli w karton.
- Reklamacja musi dotyczyć wady produkcyjnej i która nie powstała w związku z nieprawidłowym użytkowaniem.
- Jeśli produkt przyszedł uszkodzony mechanicznie już w kartonie musi zostać spisany protokół szkody z kurierem (nawet jeśli karton nie był uszkodzony, musi być protokół), w innym wypadku każda próba reklamacji jest na koszt kupującego.
Przykłady towaru, który nie podlega reklamacji:
- Nożyce spalinowe, które mają na sobie ziemię.
- Odkurzacze do liści którymi odkurzano kamienie.
- Pęknięte pompy (uszkodzenie mechaniczne).
- Sejfy w których został zmieniony kod, z kluczem zatrzaśniętym w środku.
- Skrzynka pocztowa, która przyszła do klienta uszkodzona bez protokołu spisanego z kurierem - protokół musi być spisany nawet jeśli karton nie był uszkodzony.
Zawsze należy sprawdzić paczkę przy kurierze, czy nie ma widocznych śladów uszkodzeń oraz czy towar jest kompletny. W wypadku, gdy coś jest nie tak, należy spisać protokół z kurierem i nie przyjmować zamówienia.
Gwarancja na towar wynosi 12 miesięcy. W tym okresie zapewniamy serwis, naprawę lub wymianę na nowy przedmiot, jeśli uszkodzenie nie powstało w skutek winy użytkownika. Więcej w naszym Regulaminie, punkt 13-16 oraz punkt 17-25.
Adres do reklamacji:
EU-TRADE
Radostów Górny 57a
59-800 Lubań
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem:
730 233 868
Lub drogą e-mailową:
biuro@eu-trade.com.pl