---->UWAGA<---- ZMIANA DANYCH FIRMY I NUMERU KONTA OD 1 MAJA 2024R. NOWY NUMER DO PRZELEWÓW: 29 1090 1955 0000 0001 5772 7962
-
DROPSHIPPING
Współpraca Hurtownia EU-TRADE Dropshipping
Aby zarejestrować się w hurtowni należy uzupełnić wszystkie dane podczas rejestracji konta, tj. imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres mailowy oraz pełne dane firmy: nazwa, adres, NIP.
Po zarejestrowaniu się należy przesłać plik z aktywnym wpisem z CEIDG lub KRS na adres mailowy: biuro@eu-trade.com.pl z prośbą o aktywację, po pozytywnym zweryfikowaniu konta przesyłamy zwrotną wiadomość mailową z plikiem XML.
Wysyłka towarów:
Paczki wysyłamy za pomocą firm przewozowych Inpost, DPD oraz GLS (tylko kurier).
Każdorazowy koszt przesyłki za 1 produkt to 15zł brutto.
Można również przesyłać swoje listy przewozowe (np. na paczkomat), należy wtedy każdorazowo wykonywać zlecenia odbioru (jeżeli nie jest to kurier Inpostu lub DPD).
Adres do odbioru przesyłek:
Hurtownia Eu-Trade
Radostów Górny 57a
59-800 Lubań
Nie pobieramy dodatkowych opłat za pakowanie, jednakże należy pamiętać, że każda 1 paczka = 1 list przewozowy, przykładowo klient zakupił 2 drapaki – wysyłamy 2 listy przewozowe lub opłacamy 2x naszego kuriera, tj. 30zł, nie łączymy paczek.
Nie ma możliwości włożenia do paczki materiałów reklamowych, paragonów czy faktur.
W przypadku zamówień złożonych do godziny 10:00 rano i wysłaniu potwierdzenia wpłaty na adres mailowy biuro@eu-trade.com.pl zamówienie zostanie zrealizowane jeszcze tego samego dnia. W przypadku braku towaru w naszym magazynie, czas realizacji zamówienia to około 2 dni robocze.
Nie ma wymaganej minimalnej wartości zamówienia i zakupionych sztuk.
Zwroty:
NIE przyjmujemy zwrotów towaru.
W przypadku, gdy Państwa klient np. odmówi odebrania przesyłki lub odstąpi od umowy zakupu i paczka do nas wraca, należy ją od nas odebrać przesyłając swój list przewozowy lub opłacając naszego kuriera (koszt 15zł), czas magazynowania u nas paczki to maksymalnie 2 dni robocze.
Reklamacje:
Jeżeli klient zgłasza reklamację, należy przesłać towar do siedziby naszej firmy, czas rozpatrywania reklamacji to maksymalnie 14 dni kalendarzowych od odebrania przez nas paczki.
Faktury:
Faktury wystawiane są zbiorczo 2 razy w miesiącu, w połowie oraz na koniec miesiąca.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem: 730 233 868.