• Zwroty i reklamacje

Warunki uznania reklamacji:

  1. Towar wraca do nas czysty.
  2. Do paczki musi być dołączony opis wady oraz data zakupu.
  3. Towar ma być odpowiednio zapakowany do transportu czyli w karton.
  4. Reklamacja musi dotyczyć wady produkcyjnej i która nie powstała w związku z nieprawidłowym użytkowaniem.
  5. Jeśli produkt przyszedł uszkodzony mechanicznie już w kartonie i został spisany protokół szkody z kurierem (nawet jeśli karton nie był uszkodzony, musi być protokół).


Przykłady towaru, który nie podlega reklamacji:

  1. Nożyce spalinowe, które mają na sobie ziemię.
  2. Odkurzacze do liści którymi odkurzano kamienie.
  3. Pęknięte pompy (uszkodzenie mechaniczne).
  4. Sejfy w których został zmieniony kod, z kluczem zatrzaśniętym w środku.
  5. Skrzynka pocztowa, która przyszła do klienta uszkodzona bez protokołu spisanego z kurierem - protokół musi być spisany nawet jeśli karton nie był uszkodzony. 

 

Zawsze należy sprawdzić paczkę przy kurierze, czy nie ma widocznych śladów uszkodzeń oraz czy towar jest kompletny. W wypadku, gdy coś jest nie tak, należy spisać protokół z kurierem i nie przyjmować zamówienia.

Gwarancja na towar wynosi 12 miesięcy. W tym okresie zapewniamy serwis, naprawę lub wymianę na nowy przedmiot, jeśli uszkodzenie nie powstało w skutek winy użytkownika. Więcej w naszym Regulaminie, punkt 13-16 oraz punkt 17-25.

 

Adres do zwrotów:

Homedirect
ul. Chopina 6
59-800 Lubań

 

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem:

75 783 38 10

 

Lub drogą e-mailową:

biuro@eu-trade.com.pl